torstai 16. huhtikuuta 2009

Kevät ja uutuudet

Visuaalinen markkinointi tarjoaa runsaasti keinoja kertoa uutuuksien saapumisesta myymälään ja kiinnittää asiakkaan huomio niihin. Uutuustuotteet esitellään näyteikkunoissa ja myymälän tai osaston parhaimmilla paikoilla. 

Kuvien näyteikkuna kertoo nopeasti katsojalle, että jotain uutta ja ihanaa on jälleen saatavilla. Ikkunasomistuksen tehokeinot, kuvio katseenvangitsijana, sommitteluun valittu matala horisontaalinen linja ja ikkunan värimaailma välittävät viestin tehokkaasti ja haluttavasti. 

Stockmannin näyteikkuna pääsisäänkäynnin yhteydessä. Säännöllisesti ja riittävän usein vaihdettavat näyteikkunat esittelevät tutun myymälän jälleen uutena ja kiinnostavana.
 
Ikkunassa esiteltävien tuotteiden väritys vaihtuu  kevyesti ruskea-turkoosilinjalta vihreä-luonnonvalkoinen yhdistelmään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti